Shopping Cart

Условия за доставка

Как да направя поръчка на сайта?

Можете да направите поръчка онлайн с или без регистрация в сайта ни, да поръчате на наш консултант на телефон 0876286060 или по имейл noashopbd@gmail.com, или на Фейсбук страницата ни Дрехи NOAshop При успешно направена поръчка ще получите имейл с информация за поръчката. За по-бърза обработка е нужно да попълните правилно данните за доставка и контакт. За всеки следващ етап от направената поръчка / обработена и изпратена / ще получавате имейл на посочената електронна поща актуализация относно статуса . При генериране на номер на товарителница от Наш сътрудник и същата когато постъпи в системата на куриера ще получите последователни 2 имейла съответно за всеки едно действие от Куриер ЕКОНТ.

Каква е цената на доставката?

Продуктите се доставят основно с куриер.Работим основно с " Еконт Експрес". Избора на куриер е изцяло на клиента като по долу сме посочили основните цени за доставка. Куриерската тарифа може да се видят в сайта на самия куриер

За ЕКОНТ : www.ekont.com

Куриерската Тарифа за Доставка на ЕКОНТ от техен офис до техен офис без допълнителните такси за услуги е около 4.99 лева при поръчка на един брой до 1 кг. В зависимост от тежестта и бройки на заявения продукт тарифата се променя .За справка виж тук https://www.econt.com/tariff-parcel/

При направена поръчка от САЙТА НИ на и над 100 лв. БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА   до офис на ЕКОНТ.

Какъв е срокът на доставката?

Срокът на доставка е от 3 до 7 работни дни.При изчерпан продукт дните за доставка се уточняват допълнително след разговор с наш консултант, като периода може да достигне и до 10/12 работни дни.За някои населени места – разносът е в съответствие с графика на обслужване от куриерските фирми. Поръчките се доставят от куриери с опция ПРЕГЛЕД И ТЕСТ преди заплащане на продукта на куриера.

Каква е процедурата по замяна и връщане на закупен продукт?

Всички пратки са с ПРЕГЛЕД И ТЕСТ. При получаване на пратката,Молим да се възползвате от тази услуга и да стигнете до решение за закупуване или отказване в настоящия момент.Ако закупената стока след преглед и тест не отговаря на очакванията Ви в срок до 14 дни може да я върнете или замените в първоначалния му вид грижливо опакован без да е била носена освен в рамките до 15 минути за да се възползвате от предоставената опция преглед и тест. "АМАРАТ ДРЕС ЕООД"  запазва правото да отказва пратка след преглед ако не е изпълнено условията за връщане и доброто отношение към продукта. За целта моля само се свържете с Нас на посочения телефонен номер 0876286060 или ни пишете на noashopbd@gmail.com

Артикулите трябва да бъдат със запазен добър търговски вид - да не са носени, прани, гладени, зацапани и др., с оригинална опаковка и етикет. Замяната се изпраща с Опция ПРЕГЛЕД на пратката.Замяната или връщането е за сметка на клиента.Замяна може да се направи за същия артикул или за други артикули от сайта  Веднага след  получаването на върнатия продукт, ние ще Ви изпратим нов продукт в рамките на 14 работни дни . Ако желаете да възстановим сумата, то това може да стане като се изпрати продукта с наложен платеж на стойността му без куриерските такси.Технологичното време за обработка на върнати артикули с наложен платеж към www.noashopbd.bg е около една работна седмица.

За чия сметка е куриерската услуга при връщане или замяна?

Куриерските разходи за връщане или за замяна на стока са за сметка на Клиента освен в случаите, когато пратката е изпратена по вина на www.noashopbd.bg.

Наградни точки и как да се възползвате от тях ?

Всеки предложен продукт от Нас има съответна стойност в наградни точки които според продукта са различни.При пазаруване и напълно завършена поръчка при преведена сума на продукта и не върната в установения срок, се генерират наградни точки в профила Ви. След необходимите натрупани наградни точки всеки има право да пазарува от наличните продукти срещу наградните точки като куриерските такси са за сметка на клиента. Наградните точки са за един профил и не могат да се предоставят на втори или трети профил.


Закон за издаване на касов бон за онлайн търговци

Редът и начинът за издаване на фискални касови бележки и за установяване на дистанционна връзка с НАП са определени с Наредба № Н-18 на Министерство на финансите от 13.12.2006 г. за регистриране и отчитане на продажби в търговските обекти чрез фискални устройства.

В Наредба № Н-18/2006 г. е указано, че всяко лице е длъжно да регистрира и отчита извършваните от него продажби на стоки или услуги във или от търговски обект чрез издаване на фискална касова бележка, освен когато плащането се извършва чрез пощенски паричен превод, извършен чрез лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги. Независимо от документирането с първичен счетоводен документ, задължително следва да се издава фискална касова бележка за всяка продажба на лицата т.е. за всяко плащане, с изключение на случаите, когато плащането се извършва чрез пощенски паричен превод. 

Ако плащанията от клиентите на дружеството ще се извършват само и единствено чрез пощенски паричен превод, извършен чрез лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски паричен преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги, то не е налице задължение за въвеждане в експлоатация на фискално устройство и отчитане на извършваните от Вас продажби чрез издаване на фискални касови бележки по реда определен в Наредба Н-18/2006 г. на МФ.

За направеното от клиента плащане пощенският оператор издава Разписка за пощенски превод на стойността на дължимата сума. Тази разписка е законово признат документ освобождаващ търговеца от задължението да издава фискални касови бележки.


За доставките, при искане от купувачите, дори и да са физически лица, се издават фактури.

За доставките, за които не е издадена фактура, се съставя отчет за извършените продажби, който съдържа обобщена информация за тези доставките за съответния данъчен период. Отчетът за извършените продажби се съставя най-късно в последния ден на данъчния период. По избор може да съставя отделни отчети за извършените продажби за всеки ден от данъчния период и/или за всеки свой обект. Отчета за продажбите се отразява в дневника за продажбите.

Датата на данъчното събитие при продажба на стоки чрез поръчка по пощата или по електронен път е датата, на която доставчикът получи плащането.

Забележка: Проверката дали куриерът е и лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на ЗПУ следва да се прави в публичния регистър, воден съгласно ЗПУ от Комисията за регулиране на съобщенията, който е публикуван на интернет сайта на същата. 


За справка:
чл. 3, ал. 1; чл. 25, ал. 1 от Наредба № Н-18/2006г.
чл. 25, ал.3, т.4; чл. 113, ал.3; чл. 118; чл. 119 от ЗДДС 
чл. 112 от ППЗДДС